Pogoji uporabe
Vstop in ogled kateregakoli dela spletnih strani LESNA VRATA d.o.o. (v nadaljevanjue LESNA VRATA, ponudnik ali prodajalec) pomeni, da se strinjate z vsemi tukaj navedenimi omejitvami in pogoji uporabe. Če se ne strinjate vas prosimo, da teh strani ne uporabljate. Priporočamo vam, da občasno pregledate veljavne Pogoje uporabe oz. določbe o varovanju zasebnosti.
Dostopnost informacij / Dostopnost izdelkov
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
· identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
· kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
· bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami),
· dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
· pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve – rok dobave oz. izdelave od 5 do 7 tednov.
· način plačila in dostave,
· pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila
V Lesninih salonih po Sloveniji lahko nakup poravnate po predračunu ali z gotovino. S plačilnimi karticami Mastercard, Visa, Maestro je plačilo možno samo v salonu na Prevaljah.

Imetniki kartic z odloženim plačilom Mastercard in Visa, ki imajo vklopljeno storitev obročnega plačevanja lahko na obroke razdelite nakup v salonu na Prevaljah. Posameznik lahko po opravljenem nakupu sam, z odgovorom na prejeti SMS od banke določi število obrokov, ob nakupu pa ni treba urediti nobene dodatne dokumentacije.
Strošek posameznega obroka plača imetnik sam, po pogojih svoje banke.
Reklamacija
Reklamacija je upravičena, če je bilo kupcu dobavljeno blago s stvarno napako, če blago nima lastnosti, kot jih je prodajalec izrecno obljubil, oziroma če je bilo kupcu poslano blago, ki ne ustreza oddanemu naročilu.
V primeru reklamacije je kupec dolžan v roku 8 dni po prejemu blaga o ugotovljenih nepravilnostih nemudoma obvestiti dobavitelja na način, da je možno ugotoviti upravičenost reklamacijskega zahtevka. Kupec je dolžan poslati blago, ki je predmet reklamacijskega zahtevka, na naslov dobavitelja ali drug naslov, kot predhodno dogovorjenega. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete. Stroške pošiljanja krije dobavitelj v primeru opravičene reklamacije.
Če je reklamacijski zahtevek upravičen, ima kupec pravico izbrati drug artikel iz ponudbe, zahtevati dobropis ali zahtevati vračilo kupnine.
Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare artikla ni mogoče rešiti nemudoma, dobavitelj sestavi reklamacijski zapisnik in blago pošlje na analizo, ki potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacijskega zahtevka. Stroške analize krije dobavitelj le, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru te stroške, kakor tudi stroške povratne pošiljke istega artikla, krije kupec.
V primeru zavrnjenega reklamacijskega zahtevka, je kupec dolžan nositi stroške povratne dostave blaga, ki je bilo predmet reklamacijskega zahtevka, po trenutno veljavnem ceniku dostavne službe, s katero dobavitelj poslovno sodeluje, razen če kupec jasno in pravočasno izrazi zahtevo po uporabi storitev dostave specifičnega ponudnika, ki dobavitelju omogoča dostavo paketov z odkupnino. Dobavitelj blago, ki je bilo predmet reklamacijskega zahtevka, pošlje kupcu nazaj na naslov, kamor je bilo prvotno poslano, in sicer z odkupnino. V kolikor poslano blago s strani kupca ne bo prevzeto in bo vrnjeno nazaj na naslov dobavitelja, ga bo slednji sprejel in ga kupcu ponovno poslal z odkupnino le v primeru, da bo kupec dobavitelju predhodno na njegov TRR povrnil morebiti dejansko nastale stroške povratne dostave predhodno neprevzetega blaga s strani kupca.
Pritožbe in spori
LESNA VRATA d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na naslov info@lesna-vrata.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi LESNA VRATA d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
LESNA VRATA, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Obveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Omejitev odgovornosti
LESNA VRATA ureja spletne strani s potrebno skrbnostjo. Kljub temu ne prevzema odgovornosti za njihovo točnost in celovitost. Pridružujemo si pravico, da kadarkoli in na kakršenkoli način spremenimo vsebino teh spletni strani, ne glede na razlog in brez predhodnega obvestila. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Zato LESNA VRATA ali katerakoli pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri pripravi in izdelavi teh spletnih strani, v nobenem primeru ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi izhajala iz ali bi bila v zvezi z dostopom do, uporabo in oziroma nezmožnostjo uporabe informacij na teh spletnih straneh in oziroma za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.
Pravice intelektualne lastnine
Vse informacije in podobe na spletnih straneh LESNA VRATA so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Dokumenti na teh spletnih straneh so lahko reproducirani le v nekomercialne namene in za osebno rabo, pri čemer morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah. Kopiranje, prepisovanje, razmnoževanje, spreminjanje ali drugačno razširjanje informacij s teh spletnih strani v komercialne in nekomercialne namene je brez izrecnega pisnega soglasja LESNA VRATA prepovedano. Blagovne in storitvene znamke, ki se pojavljajo na teh straneh, so registrirane blagovne znamke oz. ima LESNA VRATA pravico do njihove uporabe.
Varovanje zasebnosti
Več o varovanju in politiki zasebnosti najdete tu.
Piškotki
Več o uporabi piškotkov na naši strani najdete na tej povezavi.
Varnost
LESNA VRATA uporablja tehnične in organizacijske varnostne ukrepe, ki vaše podatke varujejo pred manipulacijo, izgubo, uničenjem ali nepooblaščenim dostopom. Za zagotovitev varnosti in zaupnosti osebnih podatkov, ki jih zbiramo na spletu, uporabljamo tudi standardni požarni zid in zaščito gesla. Pri ravnanju z vašimi osebnimi podatki izvajamo ukrepe, ki so zasnovani tako, da te podatke zaščitijo pred izgubo, neustrezno uporabo, nepooblaščenim dostopom, razkritjem, spremembo ali uničenjem. Podatkov v vseh primerih sicer ne moremo zavarovati pred kakršnokoli izgubo, neustrezno uporabo, nepooblaščenim dostopom, razkritjem, spremembo ali uničenjem, prizadevamo pa si preprečiti take neljube dogodke.
Stik z nami
V primeru težav, vprašanj ali vpogleda, popravka, blokiranja in izbrisa vaših osebnih podatkov se obrnite na: LESNA VRATA, Pri postaji 7, 2390 Prevalje; info@lesna-vrata.si. Nenehni razvoj spleta zahteva občasno spreminjanje našega pravnega obvestila. Pridržujemo si pravico do teh sprememb.
Upravljavec te spletne strani je LESNA VRATA d.o.o..
Zadnjič pregledano: 23.02.2021, LESNA VRATA d.o.o.
